Stay at Home Daddad stays home Stay at home Dad Books Available at Amazon

Go Back   Stay at Home Dads Forum > Search Forums
Register FAQ VB Image Host More Stuff Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.74 seconds.
Search: Posts Made By: Captain Tuttle
Forum: Xbox/Wii/PC 11-12-2020, 10:16 PM
Replies: 3,672
Views: 1,075,244
Posted By Captain Tuttle
That's aggravating. Xbox One controllers have had...

That's aggravating. Xbox One controllers have had some quality issues, I've got a couple that have stick drift

Edit: Game Pass is unbelievable, $10/month gets you all of these games and Xbox Live...
Forum: Xbox/Wii/PC 11-11-2020, 09:55 PM
Replies: 3,672
Views: 1,075,244
Posted By Captain Tuttle
Never been a Playstation really, not sure why...

Never been a Playstation really, not sure why although I really prefer the Xbox controller. I play a bit on PC, Strategy games and the like (I'm a big Civ fan). My son is mostly on PC as well.

I...
Forum: Xbox/Wii/PC 11-11-2020, 12:57 AM
Replies: 3,672
Views: 1,075,244
Posted By Captain Tuttle
Nah, sorry. They all sold out in 5 minutes. I was...

Nah, sorry. They all sold out in 5 minutes. I was lucky to get a pre order back in Sept.
I'll keep an eye out though. I got mine off of the MS online store FWIW
Forum: Xbox/Wii/PC 11-10-2020, 10:36 PM
Replies: 3,672
Views: 1,075,244
Posted By Captain Tuttle
Got the new Xbox, came today. Smaller and heavier...

Got the new Xbox, came today. Smaller and heavier than I thought. I told the kids back in September that I couldn't get one. Nice surprise, my daughter is pumped lol
Forum: Sports Talk 10-21-2020, 09:58 PM
Replies: 3
Views: 425
Posted By Captain Tuttle
NFC (L)East!!

NFC (L)East!!
Forum: DIY Dads 08-27-2020, 07:32 PM
Replies: 1,192
Views: 306,212
Posted By Captain Tuttle
Smart man. Even with 3

Smart man. Even with 3
Forum: Xbox/Wii/PC 08-14-2020, 05:15 PM
Replies: 3,672
Views: 1,075,244
Posted By Captain Tuttle
Yes, BL3 has multiplayer, just like the earlier...

Yes, BL3 has multiplayer, just like the earlier ones.

Dragon's Age is a good bioware game, like Mass Effect with strong characters and ways to interact. Also I think that there's a bundle that has...
Forum: Xbox/Wii/PC 08-13-2020, 10:12 PM
Replies: 3,672
Views: 1,075,244
Posted By Captain Tuttle
Tons. Borderlands 3 (of course). Dragon's Age...

Tons. Borderlands 3 (of course). Dragon's Age Inquisition
Actually, sign up for Game Pass, Netflix of gaming, all first party games Day 1 and lots of third party games.
Fallout 4
Fallout 76 is...
Forum: General Posts 08-11-2020, 08:42 PM
Replies: 67
Views: 5,316
Posted By Captain Tuttle
So my daughter has some health issues this year,...

So my daughter has some health issues this year, bad enough that we basically had her excused from school (she finished the year online, did as much work as she could and passed). She struggled with...
Forum: DIY Dads 08-09-2020, 07:57 PM
Replies: 1,192
Views: 306,212
Posted By Captain Tuttle
good point. I'm always amazed what our...

good point.

I'm always amazed what our mechanics pay for Snap-On tools. Frankly their wrenches and stuff are fine but their cordless stuff and power tools are top notch, worth it imo if that's...
Forum: DIY Dads 08-07-2020, 10:48 PM
Replies: 1,192
Views: 306,212
Posted By Captain Tuttle
Chinese crap. But yeah, it's got it's uses

Chinese crap.

But yeah, it's got it's uses
Forum: General Posts 08-07-2020, 10:47 PM
Replies: 11
Views: 1,949
Posted By Captain Tuttle
We spent a week in Stone Harbor on the Jersey...

We spent a week in Stone Harbor on the Jersey Shore, was pretty nice. Very quiet.
Forum: Advice from Dads for Dads 08-07-2020, 10:46 PM
Replies: 3
Views: 2,129
Posted By Captain Tuttle
lol

lol
Forum: Xbox/Wii/PC 08-03-2020, 09:22 PM
Replies: 3,672
Views: 1,075,244
Posted By Captain Tuttle
Yep

Yep
Forum: Xbox/Wii/PC 08-02-2020, 08:21 PM
Replies: 3,672
Views: 1,075,244
Posted By Captain Tuttle
There's a pretty strong rumor that Microsoft is...

There's a pretty strong rumor that Microsoft is going to make Xbox Live free
Forum: Advice from Dads for Dads 07-26-2020, 08:32 PM
Replies: 8
Views: 1,875
Posted By Captain Tuttle
That's what we have, works well enough I guess

That's what we have, works well enough I guess
Forum: DIY Dads 07-07-2020, 09:22 PM
Replies: 1,192
Views: 306,212
Posted By Captain Tuttle
Speaking as an old concrete guy it was probably...

Speaking as an old concrete guy it was probably put down incorrectly, they added a shit load of water once the truck got on site and slopped it up, makes for easier work and quicker finishing but...
Forum: DIY Dads 07-01-2020, 11:35 PM
Replies: 1,192
Views: 306,212
Posted By Captain Tuttle
Those look great Kwak, nicely done! And I...

Those look great Kwak, nicely done!

And I have to give you a shout out for your nicely weeded beds, I wish mine looked as good :hail:
Forum: General Posts 06-12-2020, 08:55 PM
Replies: 1,796
Views: 882,297
Posted By Captain Tuttle
Go for it man, I'd subscribe. As for...

Go for it man, I'd subscribe.

As for suggestions

https://www.youtube.com/watch?v=1gX1EP6mG-E
Forum: Advice from Dads for Dads 06-12-2020, 08:36 PM
Replies: 5
Views: 3,577
Posted By Captain Tuttle
What a strange reply in a strange thread. ...

What a strange reply in a strange thread.

Remember Bjorn???
Forum: DIY Dads 04-17-2020, 10:42 PM
Replies: 1,192
Views: 306,212
Posted By Captain Tuttle
Man, you BUILD FUCKING GUITARS!! Super impressive...

Man, you BUILD FUCKING GUITARS!! Super impressive and I subscribed to your channel.

And nice to see you representing the Keystone State in the first video (Pittsburgh clamps and Penn State hat)!
Forum: DIY Dads 04-02-2020, 09:14 PM
Replies: 1,192
Views: 306,212
Posted By Captain Tuttle
I laid off 34 people with no idea when they can...

I laid off 34 people with no idea when they can come back
Forum: Xbox/Wii/PC 02-19-2020, 10:02 PM
Replies: 3,672
Views: 1,075,244
Posted By Captain Tuttle
Yeah, I noticed you were playing it, game is a...

Yeah, I noticed you were playing it, game is a time sink

Borderlands 3 has its hooks in me, still playing every weekend since the October release. Even saw Fondest Pie (an old SAHD from this site)...
Forum: DIY Dads 02-09-2020, 09:07 PM
Replies: 1,192
Views: 306,212
Posted By Captain Tuttle
Nah, get rid of that thing, be done with it

Nah, get rid of that thing, be done with it
Forum: General Posts 01-10-2020, 10:24 PM
Replies: 218
Views: 63,254
Posted By Captain Tuttle
https://www.youtube.com/watch?v=stBOhNxLrbM ...

https://www.youtube.com/watch?v=stBOhNxLrbM

RIP Neil Peart :(
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:17 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.